Friday, April 04, 2014

Birthday Atok Yang Ke-86


Hey semua.. Post kali ni saya dedikasikan untuk Atok saya yang baru sahaja berumur 86 tahun. 
Baru-baru ni kami satu keluarga buat gathering untuk Atok.. Solat berjemaah beramai-ramai, bacaan Yassin dan of course makan. Terima kasih kepada pakcik, makcik dan cousin tercinta yang menjayakan majlis ni dengan waktu singkat.
Kelaurga saya datang agak lewat sikit. Gara-gara saya sebenarnya yang sibuk memindahkan barang ke tempat baru.

Aktiviti yang tak plan ialah tengok bola.. Yela hadiah Atok pun TV. Gantikan TV Atok yang lama. Nak dijadikan cerita,malam tu ada game Manchester United...and mostly my cousin yang lelaki fan of Manchester United. Bila gol tu tak yah cakap la, gegar satu rumah..saya? tak join la..sebab Manchester Uniter hehehe~~

Lepas tu, nampak Along ber-selfie dengan Atok.

"Nisa pun nak SELFIEE jugak..."

Sebabkan statement tu, dapat gelaran "Princess Selfieee" okay-okay..much better dari gelaran Cik Som masa kecik dulu...Ooopppsss hehehe~~

hahaha...ditemani dengan cousin-cousin... Atok layankan aje kerenah cucu-cucu dia..awesomeee~~
Aktiviti selfie tidak berhenti disini okay? Ada lagi.. Tapi kali ni tangan ku dijadikan monopod..so,my hand a bit shaky at that time..

Practice selfie aje lately ni..aisshhh hahaha..elehhh korang pun sama kan..tapi tak ada gaya retis lagi la..tak mo pun.. okay, dengan ni saya Anisa cucu Haji Tahar yang ke-17 ingin mengucapkan Selamat Hari lahir untuk Atok yang ke-86.. Semoga cepat sembuh and stay healthy.

Nukilan ringkas dari cucu Haji Tahar,

Anisa Anuar
xoxo


1 comment:

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post