Sunday, August 04, 2013

My Personal Financial Audit

hey semua... rindu betul nak update blog. okay, nak citer pasal saya buat audit kewangan untuk diri sendiri. Dulu pernah buat tapi nak jadikan habit semula. ohh tak ada la susah mana nak buat pun. Saya cuma buat catatan segala pembelian saya. Cara ni dapat tengok saya banyak berbelanja dan pada masa yang sama saya dapat forecast kewangan saya..dalam buku tu turut saya selitkan resit-resit yang membuatkan shandbag penuh dengan sampah sebagai bukti pembelian.

mungkin nampak remeh..tapi saya cuba jadikan habit saya semula. ohh anda juga boleh buat..apa yang anda perlukan cuma jadikannya habit..boleh jadikan kita self-discipline anda aware dengan pembelian yang kita buat. tahu apa yang keperluan dan kehendak. selamat mencuba semua dalam menguruskan personal financial audit..


No comments:

Post a Comment

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post