Monday, September 17, 2012

lambat update: bila 3 kereta ferari lalu sebelah


Assalamualaikum semua...ini salah satu entry yang lambat saya nak citer...alang-alang dah ingat saya teruskan nya... minggu lepas...hari ahad sebelum saya nak lapor diri ke tempat internship saya...

highway yang sesak...jadi saya cool je la...kejar masa tu memang la...sebab lepas sampai putrajaya terus nak gi beraya... pastu satu ferari lalu...dan saya "wooooo...." dalam hati ni....nak je join sekali nak pecut...pastu bebeapa saat kemudian datang lagi satu..."vrrrroooommmmm"

aiseh..ni dah buat hati ku bertambah panas ni...dua ferari dah potong guwa ni...hati ku berbisik....baru nak mood cool down balik,beberapa saat lepas tu...."vrrrroooommmmm" yang lagi hebat....
yang ironiknya...dah la sama pattern...hahaha dah kata ferari kan...warna merah...
time tu nak hati panas tak menjadi pulak....sebab 1. jalan sesak 2. sedar kereta tu tak ada la sehebat ferari tu... dan 3.masih sayang nyawa lagi...hehehe...kalau teringin sangat nak race,maybe nak layan go-kart...ada sape-sape nak join race? hahaha...jangan risau ma.....ni race yang baik punye...


1 comment:

  1. nk kjar felali? hehe.. takpela, kjar pelan2 ye, selamat gitu.:)

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post