Wednesday, September 12, 2012

guna whatchuwant celcom

 Assalamualaikum semua... maaf lama tak update blog... ni nak cerita sikit...minggu lepas saya cuba guna pakej whatchuwant...alaaaa...yang celcom tu la... saya amik pakej 'sms and talk'... 400 sms dan 400 minit dalam 12 jam dengan hanya rm2... ada lagi pakejnya...

dengan kesempatan yang ada, saya message dengan kawan-kawan yang dah lama tak contact...alang-alang wish raya...still mood raya lagi kan... tapi ada jugak yang tak contact...maklum la dah lewat malam sangat...
nak buat tiap-tiap hari guna pakej ni...akan piki banyak kali la....kalau fone yang boleh surf internet...mesti lagi masyuk woooooooooo...kalau la dapat guna sebaik-baiknya....mesti lagi best...

cuba la korang,guna pakej whatchuwant...

curi kat google hehehe

3 comments:

  1. aah best2...bagi saya jimat la...tp kalau siapa2 ada smartphone boleh gune package lain...saya tak de..tu yg tak guna package yg ada surf internet

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post