Monday, September 17, 2012

aktiviti hari ini ialah....


Assalamualaikum semua... semalam (16 September) kenduri abang sedare saya yang nikah time merdeka hari tu... kenduri belah laki la pulak hari ni...time hari Malaysia pulak tu... tugas semasa hari kejadian? jadi ketua door gift sebab saya yang paling besar diantara awek-awek kat rumah atok waktu tu... konco2 saya semua adik sedare yang berumur lingkungan seawal usia 2 tahun sampai la sebaya saya...perempuan aje la...biasa la kan...memang keje bagi door gift keje perempuan..

yang the boys?? semua jadi "majlis perbandaran" itu la title yang diberi oleh mummy saya kepada  mereka untuk mengemas pinggan mangkuk merangkap kebersihan seluruh kawasan kemah... masing-masing dengan tugas nya... alhamdulillah berjalan dengan lancar...senang ek...guna khidmat keluarga...hahaha...

time kenduri la jumpa sedara-mara...alang2 last day syawal kan... molek sangat la tu...
apa?? korang nak tengok gambar? insya-Allah la akan dikongsi dalam blog ni... cerita dulu je boleh kn??

jadi sekarang ni apa saya buat? update blog sambil 'bersihkan' laptop ni ha... kena organise sikit...ni bukan kes desktop bersepah la...buang mana yang tak patut...tak berat pun...cuma nyemak2...

itu la aktiviti saya...apa?? nak lagi? tu je event of the for my family..nanti ada lagi akan dikongsi lagi...tunggu~~ sabaq na...

1 comment:

  1. Hahah bestnya bila dpt ambil part dalam kenduri kahwin tu ;D

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post