Tuesday, June 19, 2012

puas hati bila dapat tolong orang




Assalamualaikum kepada semua dan hye2...!! setelah seminggu ini, dalam kesibukkan dengan kerja berkumpulan dan study untuk final yang bakal menjelang tak lama lagi...saya sempat menolong beberapa orang dengan apa yang saya tahu... ada yang saya tak kenal, ada yang kenal.. tolong dengan buat analysis, bagi idea thesis projek... terima kasih kepada semua yang terlibat...sebab saya belajar banyak benda...dan saya harap saya dapat buat thesis saya sendiri dengan cemerlangnya...pengalaman yang saya sangat hergainya..

owh yea...busy dengan projek presentation, test minggu terakhir ni...maaf la...ni je entry pendek saya...mungkin untuk minggu ni...dapat la jugak saya curi-curi masa...hehehe...

terima kasih yang tak terhingga kepada follower yang baru menjejak ke sini...maaf tak dapat nak berinteraksi dengan semua orang... terima kasih jugak kepada semua la...sebab tanpa anda, blog ni tak hidup..

3 comments:

  1. all the best dik... ;)

    ReplyDelete
  2. :-)  :-)  :-)
    Singgah sini dari mknace unlimited™
    Terbaeekkk!!!!

    ReplyDelete
  3. semoga sentiasa di limpahi dengan rahmat ats budi baik menolong orang lain :)

    apa pn, all the best yeahh :)

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post