Tuesday, June 12, 2012

ayat best lect 4.0


assalamualaikum kepada semua..
ayat best lect dah upgrade ke 4.0 version dengan pantasnya..
terima kasih kerana membacanya.. kali ini, ayat dinyatakan secara rawak oleh salah seorang pensyarah yang mengajar saya..

"kamu ni budak statistik...boleh buat duit dengan apa yang kamu belajar..
tak perlu kamu nak kerja susah payah part time kat fast food tu..
kamu just tolong buat data entry, data analysis..
lebih-lebih sekarang ni, ramai tengah busy dengan thesis, research report.."

sejujurnya, bila saya buat ni...saya rasa memang ini lah bidang saya minat..
setelah bertekad dari zaman matrikulasi lagi..
bagi pendapat saya, duit itu bukan la isunya..tapi kepuasan dapat menolong orang selesaikan apa yang bidang kita gunakan.. sedikit sebanyak makin mengenali behavior data..

p/s: anda juga boleh buat entry yang sama, jika ada lawak, nasihat atau apa-apa ayat yang ada di fikiran kalian mengenai lecturer kesayangan anda.. kongsi kan nya bersama..

p/s kuasa dua: ayat yang dipetik bukan la sebulat-bulatnya...tapi seakan-akan sama..harap maklum..

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post