Sunday, February 26, 2012

walaupun aku tak suka katak tapi.....


salam bloggers dan semua (mood: excited)
walaupun saya tak suka katak (baca link ni)
tapi untuk citer anime Sargent Keroro, kaum katak-katak ni jadi dimaafkan..

tiap petang mesti layan citer ni kat Animax...
okay saya ngaku mereka ni comel belaka dan sibuk nak takluk bumi..

dengan watak masing-masing ada yang innocent, giler, unpredictable..
asyik gelak je tengok mereka..

p/s: suka kat Tamama, Dororo..opps nampak sangat taksub...
p/ss: still tak suka katak walaupun tengok citer ni...NEVER..
p/sss: tajuk guna aku...tapi kat post entry guna saya...maaf ek...hohohoho(tandanya malu sudah)

picture from google

1 comment:

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post