Friday, December 23, 2011

sweet escape

Assalamualaikum kepada semua.. entry kali ni,just nak mention...setelah berhempas pulas untuk habiskan sesi kelas untuk semester ni..jadi saya memutuskan untuk pulang ke kampung, KUALA PILAH tercinta..
hari ni hari bersejarah buat adik saya, Aslam telah buat keputusan untuk bersunat..sebelum sesi persekolah nak bermula.. dah besar dah adik saya..hahaha...setelah di'interbiu' kenapa dia nak sunat..
kerana sahabat baiknya, Qayyum telah sunat..(sweet sangat..)

boleh dikatakan ni adalah sweet escape saya before menghadapi presentation hari selasa ni dan before study week... nak exam dah...hahaha caye tak?? dah nak habis semester 5...
so, target saya dapat ANUGERAH DEKAN...hahaha (mood: semangat walaupun hati sekarang kat rumah)

so,for now..this is just my simple update..wasalam..

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post