Friday, December 30, 2011

is it my engagement?

Assalamualaikum to all readers..
this time my entry is about the misunderstanding on Along's engagement..
so,not me who was engaged...hahaha....


this is happen when my dad upload the pictures...and even on my fb status 
hahaha... when I think back,I just want to laugh at it..
anyway I like the way my dad answer (Anuar Tahar),
actually I don't even dare to interrupt on the comment..#eh
sorry,it is not me who is engage..anyway, ALONG congrats!!

this is me...at pak ngah's house

3 comments:

  1. yeke? hahahha.. lawak la! tk psal2 dpt publisiti popularrrr... haha.

    ReplyDelete
  2. haha kesian kamu~~ well at least ni orang cma misunderstanding je~~ tapi entry theotherkhairul tu.. bdk2 umah qia suma kata mmg rasa nak kahwen ble bace.. tapi qia.. sikit pon tak rasa~~ haha

    ReplyDelete
  3. @zafirah: publisiti sgt...terkejut pun ada...

    @qia: hahaha...tu..mmg xbape nk betul la tu...ni org xbaca pape entry pun rse nk kawen...

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post