Sunday, October 23, 2011

pelik ke perangai saya ni?

Assalamualaikum kepada semua..
entry kali ni nak cakap pasal...perangai pelik saya (pada orang)

tah la saya ada satu habit,
saya akan cakap TERIMA KASIH pada mesin ATM..
pelik sangat ke?? hehhehehe..
bagi saya la kn...ckp terima kasih kat ATM tu sbb..
mesin tu la bagi kita duit..(ehh,of course la parents/ptptn/jpa tu yg bg duit)
tapi kalau tak ada mesin ATM..uisshhh..bayangkan kalau kita ada RM1 je dalam dompet..
apa nak makan? nak naik bas je la boleh..tu pun sehala je..
bayangkan..kalau tetiba tengah darurat tak ada duit..,mesin atm tu pun buat hal ke..
atau pun mesin tu out of cash ke..out of service..
uissshhh...naya kita..

memang itu habit saya yang saya sentiasa buat..
kalau sorg2 amik duit tu,boleh la cakap kuat2...
kalau depan public tu,hehehehe cover2 la sikit..

tak ada la weird la sangat kan?
(^_^) peace~~

p/s: bru balik dari jadi urusetia Anugerah Dekan..
penat la sikit..ok la nak study jepun..ada kuiz online nieh,,,

3 comments:

  1. hehe.. x pelik pun... biase r tu.. manusia...
    ko ambik subject bahasa jepun ke sem ni?

    ReplyDelete
  2. X pelik lah..Sm pon selalu ckp gak kat mesin ATM terima kasih...itu sebagai tanda kita menghargai dia.

    ReplyDelete
  3. zul fattah: hehehehe...owh aah la amik jepun..

    selendanh merah: kan3?? hehehehe...ada yang sama mcm saya...suka nyer..

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post