Saturday, October 01, 2011

Patut ke tak: "Ko ingat aku ni apa?" part 1

assalamualaikum kepada semua..
entry kali ni...tak de la berat sangat..
tajuk je macam tu,tapi ni la kisah benar.
pernah tak kawan korang macam layan korang ni P.A dia?
kejadian berlaku dalam dorm..
member ni bertubi2 bagi arahan (tanpa dia sedari)
kena text message, tengok kan schedule dia..
siyes time tu macam tah la..layan kn aje la..
tetiba saya cakap macam ni..
"apa ko ingat aku ni P.A engkau??" (nada spontan)

ada la rasa macam ni time tu...wahaha..
time tu macam blur2 lagi..kecoh satu bilik..
pergh nisa tak pernah2 cakap mcm tu..direct kan? at the same time blur2..
member tu pun tersedar yang dia layan saya mcm tu secara tak sengaja..
yang kelakarnya,saya ni dok layan je kerenah member ni 
dengan rela hati..
kecoh satu bilik bukan bergaduh ke hape...tapi dok gelak..
so sekarang ni jadi trademark pulak..
kalau kawan yang dah rapat tak pe nak buat mcm ni..yg dah taw perangai..
tapi..kalau yang baru kenal ke hape ke..jangan la buat..
tak pasal2 perang dunia pulak nanti..

1 comment:

  1. ahah...ko pk ak ni PA ko?? hehehe nice word syg :D

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post