Saturday, April 23, 2011

Study week

Study week never been easy for me.. every semester, I will end up with project work
for this semester, research project..
I really enjoy doing it because I know it will benefit me later on..
You know what's in my mind now.
WATCH JUSTIN BIEBER (either the concert or his movie, but huh I just can't have any of it)




usually at this time, I might drink a lot of coffee.
why I will drink it up? to boost myself up that's what I think.

I know I need to get good results for this semester. I really hope for it. 
MOOD: enjoy study? =)


wish me luck.. 
I have learn a lot from this semester.
about friendship, trust, do what you know best, be independent
I really can do it in my own.
I do trust myself.
Not afraid to make mistake.


Sunday, April 17, 2011

maafkan aku

hai..ok2 myb korg macam pelik dgn tajuk aku ni.. ada jgk myb buat kesimpulan asal nk exam,nk mintak maaf...aku lak len..xde kne-mengena dgn exam pun..just nk mintak maaf andai aku terkasar bahasa, janji yg x tertunai,terambik barang,wat korg terasa hati...semua2 tu la.. aku ni bkn apa, x lari dr wat silap.. aku pun belajar dgn semua tindakan aku.. aku pun sedar x kn semua orang suka kn kita..aku x kisah semua tu,,cuma prinsip aku...aku xnk sakit kn hati sape2..pe yg korg nk buat,,ikut ske la.. aku pun paham kalau ada yg xle nk maafkn..aku cuma manusia biasa yg x mengharapkan apa2..dari segi balasan ke hape ke...jgn risau kalau korg ada ape2 wat kat aku...aku lupekn semua nyer..ikhlas dari hati aku..hal2 ungkit,,xde dipikiran aku pun...x terlintas pun...aku pun xnk menyusahkan kawan2 aku..aku paham,masing2 ada masalah sndr...tp aku punyer prinsip...andai korg perlukan kawan,,x kisah apa pun hanye sekadar utk mendengar aku sedia ada sgn korg..x hrpkn apa2 cuma sekadar nk bantu kawan2 aku sekadar apa yang aku mampu...

aku xnk tulis mende2 yg sdey... kalau ada nyusahkan korg maaf...aku pun x kisah org nk bercakap pasal aku..mulut korg kn,,hehehe cuma hope aku xnk dgr la...ckp jek..x kisah..mkne nyer korg care dgn aku kn?? hehhee =) 
maaf ek...aku dh malas nk ada gangguan emosi sbnrnyer... aku ni pun buat2 sibuk, supaya aku x layan sgt perasaan...
maaf gk,,aku x pandai nk menulis,,ni je yg aku mampu...kalau ada la terdetik di hati kalian yg aku ada buat salah...ampun sgt... terima kasih.. jasamu dikenang... sayang kat korg...
dari hati yang ikhlas, 
ANISA

Ibu Maira's Dairy : Mainannya dimana-mana

Hi semua. Cerita kali ni Nisa nak cerita pasal mainan Maira yang ada dimana-mana je. Depan TV, bilik tidur, bilik mandi pun kadang-kadang a...

Cerita Panas Blog Minggu Ini